VÄRIVAIHTOEHDOT
Vivid Black, Gauntlet Gray Metallic
TÄYSIN UUSI REVOLUTION MAX -VOIMANSIIRTO
Jo vuosisadan ajan hiotun legendaarisen V-Twin-moottorin uusi kehitysaskel. Revolution Max on 150 hevosvoimaa tuottava nestejäähdytteinen moottori, joka antaa käyttöön rutkasti vääntöä ja tehoa helposti hallittavaan muotoon viritettynä.
ERILAINEN TARKOITUKSELLA
H-D:n suunnittelu ja teknikkotiimien johtonuorana on ollut ikonisille amerikkalaisille offroad-ajoneuvoille ominainen hyötykäytön painottaminen. Moottoripyörien suorituskyky on nykyään melko yhtenäinen, mutta Pan America erottuu joukosta toiminnallisuudellaan ja Harley-Davidsonille ominaisella tyylillään.
KILOMETRIEN NIELIJÄ KAIKENLAISIIN MAASTOIHIN
H-D:n touring-pyörien perinteeeseen pohjautuva Pan America on suunniteltu nopeaan ajoon ja helposti hallittavaksi myös painorajoja hipovalla raskaalla kuormalla. Hienostunut, tehokas ja helppotajuinen Pan America on moottoripyörä, joka pitää pintansa kovassakin menossa.
KAKSITOIMINEN VOIMANSIIRTO
Revolution Max 1250 on moottoripyörän rungon rakenne-elementti, joka eliminoi perinteisen runkorakenteen tarpeen. Tämä ratkaisu pienentää kokonaispainoa merkittävästi ja vakauttaa pyörän hallittavuutta. Tämä näkyy ja tuntuu pyörän suorituskyvyssä, koska painopiste on saatu näin matalalle ja alusta erittäin jäykäksi.
H-D / MICHELIN SCORCHER
Pyörässä on eessä 19 tuuman ja takana 17 tuuman aluvanne. Renkaat on kehitetty yhteistyössä rengasvalmistajan kanssa nimenomaan Adventure Touring -moottoripyörälle sekä tie- että offroad-ajoon sopivaksi. Michelin on varmistanut renkaiden optimaalisen suorituskyvyn analysoimalla ne perinpohjaisesti sisäistä rakenteista ulkoprofiiliin ja renkaan pintaan.
VALITSE AJOTILASI
Tarjolla on viisi valmiiksi ohjelmoitua ajotilaa (sport, maantie, sade, offroad ja offroad plus), jotka voi valita helposti kytkimen napautuksella. Voit myös luoda omia ajotiloja virittämällä pyörän tehontuottoa ja jarrutustehoa sekä C-ABS-jarrujärjestelmän ja C-CTS-luistonestojärjestelmän asetuksia.