Kaikki Polaris Ranger mallit ›
Kumpi on kätevämpää - polttoaine vai sähkö?
Monille polttoaineen lisääminen tarvittaessa on sitä, mihin he ovat tottuneet, ja siksi se on heille kätevintä. Sähköautoa käytettäessä jotkut käyttäjät löytävät “latausrutiinin”, joka toimii heille. Tämä tarkoittaa, että heidän ei tarvitse ottaa huomioon tankkausta päivittäiseen rutiiniinsa. He yksinkertaisesti laittavat ajoneuvon lataukseen siellä missä sitä säilytetään, kuten yön yli tai lounastauolla, ja käyttää sitä normaalisti työaikana.
Polaris RANGER XP Kinetic, käyttäjät voivat vain kytkeä RANGERin pistorasiaan ja viiden tunnin kuluttua sähköinen side-by-side on taas valmis käyttöön. Jos virtalähde on aina lähellä sähköinen UTV ei ole haitta, vaan muutos rutiiniin.
Kummalla on paremmat maasto-ominaisuudet?
Ostaessaan hyötymaastoajoneuvoa – bensa-, diesel- tai sähkömallia – asiakkaat tarvitsevat yleensä ajoneuvoltaan yhden asian: Hyötyominaisuuksia. On sanomattakin selvää, että kaikki ajoneuvot suoriutuvat eri tavalla maastossa, mikä voi johtua yksinkertaisesti siitä, kuinka paljon tehoa niissä on, miten kuljettajan kokemus on ja missä maastossa ne kulkevat.
Sähköajoneuvoissa tiedetään olevan enemmän alakerroksien vääntömomenttia, mikä mahdollistaa niiden kiihtymisen nopeammin ja selviytymisen vaikeista tilanteista helposti, mutta akun painon vuoksi jotkut mallit voivat olla raskaampia.