Tervetuloa ostoksille!

Stark » Stark Varg MX

Stark Varg MX

Stark Varg MXStark Varg MXStark Varg MXStark Varg MXStark Varg MX

Stark Varg MX

Nopein motocross-pyörä on nyt sähköinen

Starg VARG MX on helppo huoltaa, eikä siitä tule päästöjä. VARG vaatii hyvin vähän huoltoa. Se on hytä helppo kuin polkupyörän hoitaminen. Teho, joka on täysin säädettävissä, räätälöidyillä tehokäyrillä 10 ja 80 hv välillä.

Lisätiedot ›

Väri



Määrä
Näytä toimituskuluarvio
Kysy tarjous Stark Varg MX ajoneuvosta
Avaa tarjouspyyntölomake ›
Pyydä tuotteesta tarjous, täytä tiedot ja lähetä pyyntö.
Nimi *
Sähköpostiosoite *
Puhelin
Määrä
Lisätiedot
Valitse lisävarusteet
Osta rahoituksella - laske kuukausieräsi ›
Rahoituslaskuri

Rahoituslaskurilla lasket juuri Sinulle sopivan kuukausierän

Laina-aika
Kokonaishinta
Käsiraha
Kuukausierä
493,78 €

Kk-erät sisältävät käsittelymaksun 12 €. Laskelma on arvio kk-eristä.

Perustamismaksu
299 €
Tilinhoitopalkkio
12 €
Korko
4.0 %
Lainakustannukset yhteensä
547 €
Luottohinta
5237 €

Tekniset tiedot

 

DESIGN

Komponenttien, kuten etujäähdyttimen ja pakoputken, poistaminen mahdollistaa Stark VARGin ergonomian viimeistelyn täydellisyyteen. Olemme suunnitelleet ja toteuttaneet katteet tarjotaksemme sinulle parhaan mahdollisen hallinnan ja ajettavuuden, mikä mahdollistaa pidemmät ajolenkit pienemmällä ponnistelulla.

Määrittelemme muotoilukieltämme termillä 'Performance, human art'. Suorituskyky viittaa rehelliseen muotoiluun, jossa tekniikka on näkyvästi optimoitu. Ihmistaide, pyrkimyksemme luoda luonnollinen, orgaaninen ja lihaksikas muoto, määrittelee 'lihas, jännite ja virtaus'. Tavoitteenamme ei ollut ainoastaan tehdä VARGista nopea, vaan myös kaunis.


Muotoilukieli määritelty 'Performance, human art'.

  • Etujäähdyttimen ja pakoputken poisto.
  • Optimoitu ergonomia – viimeistelty täydellisyyteen.
  • Parempi hallinta ja ajettavuus, pidempiä ajomatkoja, vähemmällä vaivalla.
  • 3D-rippikuvio katteen sisäpuolella, 15 % painon säästö.
  • Poista katteet nopeasti, 7 pulttia alle minuutissa.
  • 24 karaatin kultainen Stark Future -logo hiilikuituisessa yläosassa symboloi yrityksen kokonaisvaltaista mentaliteettia sekä haluamme nousta ykköseksi.
Voimansiirto

VARGissa on kaikkien sarjatuotannossa olevien motocross-pyörien tehokkain teho-painosuhteinen moottori. Hiilikuituholkkimoottorimme toimii 360 nimellisjännitteellä ja tuottaa 80 hv ja 9 hv kiloa kohden. Se tuottaa uskomattomat 275 Nm vääntöä vasta-akselille ja 938 Nm vääntöä takapyörälle. Moottori on suunniteltu ja optimoitu käyttämään yli 95 prosentin hyötysuhdetta suurimmalla osalla tehoaluetta, ja se hyötyy vesijäähdytteisestä alumiinikotelosta, joka toimii myös alustan rakenneosana. Invertteri on integroitu moottorikoteloon massan vähentämiseksi ja jäähdytyksen yksinkertaistamiseksi.

 

  • Stark Future keksi maailman pienimmän invertterin 50-100kW:n tehoalueille patentoitavalla teknologialla.
  • Vesijäähdytteinen moottorikotelo, joka muodostaa osan rakenteellisesta rungosta painon ja tilavuuden minimoimiseksi.
  • Edistynyt prosessoriteho algoritmeille luotettavuuden ja turvallisuuden varmistamiseksi.
  • 30 % enemmän huipputehoa kuin 450cc. 80hv ja 938 Nm vääntömomentti takapyörässä.
  • Moottoripyöräteollisuuden korkein teho-painosuhde.
  • Moottori painaa vain 9 kg.

 

VARG 6,5 kWh:n akkupaketin avulla voit ajaa jopa 6 tuntia polkuajoa tai suorittaa täyden MXGP-lämmittelyn kuljettajan kyvyistä ja rataolosuhteista riippuen. Täyden latauksen saa 1-2 tunnissa laturista ja pistorasiasta riippuen. Patentoitua kevyttä hunajakennomagnesiumkoteloa käyttävä huippuluokan “Flying V” -konsepti yhdistää jokaisen kennon suoraan koteloon, jolloin saavutetaan tehokas jäähdytys ja poikkeuksellinen kapasiteetin ja painon suhde. 

 

  • Ilmajäähdytteinen magnesiumkotelo.
  • Patentoitu hunajakennorakenne.
  • Patentoitu “Slippery Fingers” kennonpitimet.
  • Patentoitu paineenalennusjärjestelmä, jolla saavutetaan IP69K-vedenpitävyys.
  • Flying V -asettelu painopisteen optimoimiseksi ja ketteryyden parantamiseksi.
  • Välimatka vastaa 450:n täyttä bensatankkia, riittää radan olosuhteista riippuen täydelliseen MXGP-lämmittelyyn tai jopa 6 tunnin polkuajoon.
  • Täysi lataus 1-2 tunnissa laturista ja pistorasiasta riippuen.
Alusta

Kehitysvaiheessa testasimme ja analysoimme huolellisesti nykyisiä parhaiten suoriutuvia motocross-pyöriä. Tämä menetelmä mahdollisti meille alustan luomisen, joka tarjoaa ihanteellisen määrän pysty-, sivu- ja vääntöjoustavuutta, mikä mahdollistaa ennakoitavan, vakaan ja mukavan ajokokemuksen. 

 

Stark VARG:ssa on matala ja optimoitu painopiste aivan kuljettajan alaraajan kohdalla. Kun painopiste on lähempänä sinua, pyörän paino tuntuu huomattavasti kevyemmältä. Optimoitu painonjako tarjoaa ketteryyttä ja höyhenenkevyen ajotuntuman. Insinööriemme ja suunnittelijoidemme ideat ja kokemukset sekä arvostetun moottoripyöräsuunnittelijan Tony Foalen antama palaute mahdollistivat tiimin tuottaa ultrakevyen putkimaisen kromimolybdeeniteräsrakenteen. Parhaat taipuma- ja lujuusominaisuudet säilyttäen Stark VARGilla on maailman kevyin motocross-runko: alle 6 kg vaa'alla. 

 

  • Stark VARGissa on maailman kevyin motocross-runko.
  • Alumiininen tukirunko käyttää suoria putkimaisia putkia ja taottuja liitoksia parhaan kompromissin saavuttamiseksi painon, lujuuden ja kestävyyden välillä.
  • Integroidut taotut ja koneistetut nostokahvat vahvistavat rakennetta ja tarjoavat erittäin mukavan ja käytännöllisen kahvan pyörän nostamiseen ja sijoittamiseen.
  • Keskiasennettu linkkikannatin keinuvarressa mahdollistaa 60 mm:n lisäyksen maavaraan verrattuna kilpailijoihin.
  • Kehittynyt alumiinivalutekniikka keinuvarressa mahdollistaa entistä suuremman painonsäästön verrattuna kilpailijoihin.
  • Hiilikuituinen etutukirunko, joka sisältää etuspoilerin ja istuinyksikön, virtaviivaistaa ergonomiaa ilman tarpeetonta tai ei-toivottua joustoa.
  • Tämä toimii myös suppilona, joka ohjaa ilmavirran akulle, moottorille ja jäähdyttimelle, jotka sijaitsevat istuimen alla.
  • 7075 T6 taotut ja CNC-koneistetut alumiiniset kolmoispidikkeet, joissa on erinomainen paino-lujuus-suhde ja optimoidut jousto-ominaisuudet.
JOUSITUS

Kayaban ja Technical Touchin kanssa tehdyn yhteistyön ansiosta VARG:n jousitus tarjoaa 310 mm:n joustomatkan sekä edessä että takana. Vivuston etenemiskäyrä on optimoitu huolellisesti vakauden ja mukavuuden parantamiseksi sekä pidon parantamiseksi. Käytettävissä on 3 varastoasetusta, joista voit valita painosi ja taitotasosi mukaan räätälöidyn jousituksen, mikä varmistaa, että pyörä sopii täydellisesti ajotyyliisi ja painoosi. Nopeammille ratsastajille valitse yksi asetus korkeammalle, kun taas enduro / offroad-ratsastajat saattavat mieluummin mennä alemmas. Lisäksi VARG’Erityinen nostolaitekiinnike tarjoaa vaikuttavan 60 mm:n lisämaavaran.

 

  • KAYABA / Technical Touch suljettu patruuna 310mm liikkuvat etuhaarukat AOS-vaimennusjärjestelmällä.
  • Kevyet Kashima-pinnoitetut ulkoputket ja niCr-pinnoitetut sisäputket minimoivat kitkan ja maksimaalisen kulutuskestävyyden.
  • 50 mm:n takaiskunvaimennin 16 mm:n niCr-pinnoitetulla tangolla takaa saman alhaisen kitkan tehokkuuden ja korkean kestävyyden.
  • Vivuston etenemiskäyrä on optimoitu mukavuutta ja vakautta varten parantaen samalla pitoa.
  • Kolminkertainen säädin alhaisella puristus- ja paluujärjestelmällä. 310 mm: n jousitusmatka myös takana tasapainoisen tunteen saavuttamiseksi.
TAKA-AKSELI

VARG’n taka-akselissa ja keinuvarressa on kaksi merkittävää innovaatiota. 

Ensinnäkin, edistyksellinen ketjun säädin tarkkaan ja täsmälliseen ketjun säätöön. Säätölohkossa on jousi ja akseli, joka antaa kuuluvan naksahduksen jokaisen 90 asteen kierroksen jälkeen. Kuusiokoloavaimella voit helposti kääntää saman määrän naksahduksia kummallakin puolella ja kohdistaa pyöräsi täydellisesti optimaaliseen ketjun kireyteen.

 

Vietyämme asiat vielä pidemmälle, esittelimme upotetun taka-akselin muotoilun, joka eliminoi ulkonevat mutterit ja pultit. Tämä vähentää riskiä, että ne tarttuvat uriin, likaan tai kiviin, parantaen ajokokemustasi ja ajettavuutta.

 

  • Ketjunsäädin naksahduksilla mahdollistaa vaivattoman säädön. Sinun ei enää tarvitse käyttää kahta jakoavainta, vain yksi kuusiokoloavain riittää.
  • Upotettu taka-akselin mutteri vähentää riskiä jäädä kiinni uriin.
KETJU & RATTAAT

RK MXU UW -rengas Gold 520 -ketju on tunnettu poikkeuksellisen vahvasta ja kapeasta rakenteestaan sekä markkinoiden korkeimmasta vetolujuudesta. Se on ykkösvalinta MXGP- ja FIM Hard Enduro -mestaruuskilpailuissa ja käyttää samaa tiivistysratkaisua, joka on yleinen Moto3™-luokassa MotoGP™-sarjassa, tarjoten 5 % vähemmän kitkaa, mikä lisää kantamaa ja suorituskykyä. Optimoidut kumirenkaat vähentävät tärinää ja levyjen kitkaa, kun taas 7075 T6 -alumiinista koneistettu takaratas takaa parhaan mahdollisen kulumiskestävyyden. Karkaistusta teräksestä taottu eturatas kestää yhtä pitkään.

OHJAUSTANKO

Stark VARG:in ohjaustanko on valmistettu 7075 T6 -alumiinista, joka on tunnettu poikkeuksellisesta lujuudestaan ja kestävyydestään. Halkaisijaltaan 28,6 mm ja pehmeillä tupeilla varustettu ohjaustanko tarjoaa optimaalisen vakauden ja hallinnan kaikkina aikoina. Kätevästi peukalon ulottuvilla on oma CNC-alumiinista valmistettu ohjauskytkin, jonka avulla pääset heti käyttämään suosikkitehotilojasi.

LATURI

VARG-moottoripyöräsi mukana tulee laturi. Se sisältää pikalatauspistokkeen, joka sopii tavalliseen 220 V:n pistorasiaan ja tuottaa 3,3 kW:n lataustehon, mahdollistaen akun täyden latauksen alle kahdessa tunnissa.

JALKATAPIT

Erikoisvalmisteisesta ruostumattomasta teräksestä valetut ja koneistetut jalkatapit tarjoavat 40 % korkeamman myötölujuuden kuin titaani- tai kromimolybdeeniteräsvaihtoehdot. Ne ovat kevyempiä kuin useimmat jälkimarkkinoiden titaanivaihtoehtoja ja 20 % vahvempia kuin OEM-vertailukohteet, mikä on osoitus sitoutumisestamme suunnittelun ja suorituskyvyn innovointiin.

REVOLUTIONARY SKID PLATE

Revolutionary light skid plate featuring a low-density foam for high impact absorption. The skid plate acts as a shield for the powertrain whilst also helping to protect the rider. When casing a jump the impact absorption foam drastically reduces the impact on the rider’s ankles over a traditional frame, as the foam will absorb the impact while the traditional frame stays stiff. The patent-pending ‘floating’ skid plate also enables vast weight savings by removing the need for a lower frame.

Liittyvät tuotteet
Mainostoimisto Semio
Kirjautuminen

Kirjaudu sisään antamalla tunnuksesi ja salasanasi.