Tervetuloa ostoksille!
6,5 kW:n akku tuottaa jopa 80 hevosvoimaa, mikä mahdollistaa jopa 6 tunnin maastoajon tai täyden motocross-kilpailun suorittamisen. Akku latautuu täyteen alle kahdessa tunnissa. Akun odotetaan säilyttävän yli 80 % kapasiteetin 1000 täyden lataus- ja purkausjakson jälkeen. VARG-akku kestää jopa 1000 % pidempään kuin 450 cc:n polttomoottori. Ja sillä on samanlaiset vaihtokustannukset kuin moottorin uusimisella.
Ryömiä VARGia kävelynopeudella – sekä eteen- että taaksepäin! Todella uskomaton toiminto, kun pyörää käännetään tiukassa polussa tai yksinkertaisesta lastataan pyörää.
Komponenttien, kuten etujäähdyttimen ja pakoputken, poistaminen mahdollistaa Stark VARGin ergonomian viimeistelyn täydellisyyteen. Olemme suunnitelleet ja toteuttaneet katteet tarjotaksemme sinulle parhaan mahdollisen hallinnan ja ajettavuuden, mikä mahdollistaa pidemmät ajolenkit pienemmällä ponnistelulla.
Määrittelemme muotoilukieltämme termillä 'Performance, human art'. Suorituskyky viittaa rehelliseen muotoiluun, jossa tekniikka on näkyvästi optimoitu. Ihmistaide, pyrkimyksemme luoda luonnollinen, orgaaninen ja lihaksikas muoto, määrittelee 'lihas, jännite ja virtaus'. Tavoitteenamme ei ollut ainoastaan tehdä VARGista nopea, vaan myös kaunis.
Muotoilukieli määritelty 'Performance, human art'.
VARGissa on kaikkien sarjatuotannossa olevien motocross-pyörien tehokkain teho-painosuhteinen moottori. Hiilikuituholkkimoottorimme toimii 360 nimellisjännitteellä ja tuottaa 80 hv ja 9 hv kiloa kohden. Se tuottaa uskomattomat 275 Nm vääntöä vasta-akselille ja 938 Nm vääntöä takapyörälle. Moottori on suunniteltu ja optimoitu käyttämään yli 95 prosentin hyötysuhdetta suurimmalla osalla tehoaluetta, ja se hyötyy vesijäähdytteisestä alumiinikotelosta, joka toimii myös alustan rakenneosana. Invertteri on integroitu moottorikoteloon massan vähentämiseksi ja jäähdytyksen yksinkertaistamiseksi.
VARG 6,5 kWh:n akkupaketin avulla voit ajaa jopa 6 tuntia polkuajoa tai suorittaa täyden MXGP-lämmittelyn kuljettajan kyvyistä ja rataolosuhteista riippuen. Täyden latauksen saa 1-2 tunnissa laturista ja pistorasiasta riippuen. Patentoitua kevyttä hunajakennomagnesiumkoteloa käyttävä huippuluokan “Flying V” -konsepti yhdistää jokaisen kennon suoraan koteloon, jolloin saavutetaan tehokas jäähdytys ja poikkeuksellinen kapasiteetin ja painon suhde.
Kehitysvaiheessa testasimme ja analysoimme huolellisesti nykyisiä parhaiten suoriutuvia motocross-pyöriä. Tämä menetelmä mahdollisti meille alustan luomisen, joka tarjoaa ihanteellisen määrän pysty-, sivu- ja vääntöjoustavuutta, mikä mahdollistaa ennakoitavan, vakaan ja mukavan ajokokemuksen.
Stark VARG:ssa on matala ja optimoitu painopiste aivan kuljettajan alaraajan kohdalla. Kun painopiste on lähempänä sinua, pyörän paino tuntuu huomattavasti kevyemmältä. Optimoitu painonjako tarjoaa ketteryyttä ja höyhenenkevyen ajotuntuman. Insinööriemme ja suunnittelijoidemme ideat ja kokemukset sekä arvostetun moottoripyöräsuunnittelijan Tony Foalen antama palaute mahdollistivat tiimin tuottaa ultrakevyen putkimaisen kromimolybdeeniteräsrakenteen. Parhaat taipuma- ja lujuusominaisuudet säilyttäen Stark VARGilla on maailman kevyin motocross-runko: alle 6 kg vaa'alla.
Kayaban ja Technical Touchin kanssa tehdyn yhteistyön ansiosta VARG:n jousitus tarjoaa 310 mm:n joustomatkan sekä edessä että takana. Vivuston etenemiskäyrä on optimoitu huolellisesti vakauden ja mukavuuden parantamiseksi sekä pidon parantamiseksi. Käytettävissä on 3 varastoasetusta, joista voit valita painosi ja taitotasosi mukaan räätälöidyn jousituksen, mikä varmistaa, että pyörä sopii täydellisesti ajotyyliisi ja painoosi. Nopeammille ratsastajille valitse yksi asetus korkeammalle, kun taas enduro / offroad-ratsastajat saattavat mieluummin mennä alemmas. Lisäksi VARG’Erityinen nostolaitekiinnike tarjoaa vaikuttavan 60 mm:n lisämaavaran.
VARG’n taka-akselissa ja keinuvarressa on kaksi merkittävää innovaatiota.
Ensinnäkin, edistyksellinen ketjun säädin tarkkaan ja täsmälliseen ketjun säätöön. Säätölohkossa on jousi ja akseli, joka antaa kuuluvan naksahduksen jokaisen 90 asteen kierroksen jälkeen. Kuusiokoloavaimella voit helposti kääntää saman määrän naksahduksia kummallakin puolella ja kohdistaa pyöräsi täydellisesti optimaaliseen ketjun kireyteen.
Vietyämme asiat vielä pidemmälle, esittelimme upotetun taka-akselin muotoilun, joka eliminoi ulkonevat mutterit ja pultit. Tämä vähentää riskiä, että ne tarttuvat uriin, likaan tai kiviin, parantaen ajokokemustasi ja ajettavuutta.
RK MXU UW -rengas Gold 520 -ketju on tunnettu poikkeuksellisen vahvasta ja kapeasta rakenteestaan sekä markkinoiden korkeimmasta vetolujuudesta. Se on ykkösvalinta MXGP- ja FIM Hard Enduro -mestaruuskilpailuissa ja käyttää samaa tiivistysratkaisua, joka on yleinen Moto3™-luokassa MotoGP™-sarjassa, tarjoten 5 % vähemmän kitkaa, mikä lisää kantamaa ja suorituskykyä. Optimoidut kumirenkaat vähentävät tärinää ja levyjen kitkaa, kun taas 7075 T6 -alumiinista koneistettu takaratas takaa parhaan mahdollisen kulumiskestävyyden. Karkaistusta teräksestä taottu eturatas kestää yhtä pitkään.
Stark VARG:in ohjaustanko on valmistettu 7075 T6 -alumiinista, joka on tunnettu poikkeuksellisesta lujuudestaan ja kestävyydestään. Halkaisijaltaan 28,6 mm ja pehmeillä tupeilla varustettu ohjaustanko tarjoaa optimaalisen vakauden ja hallinnan kaikkina aikoina. Kätevästi peukalon ulottuvilla on oma CNC-alumiinista valmistettu ohjauskytkin, jonka avulla pääset heti käyttämään suosikkitehotilojasi.
VARG-moottoripyöräsi mukana tulee laturi. Se sisältää pikalatauspistokkeen, joka sopii tavalliseen 220 V:n pistorasiaan ja tuottaa 3,3 kW:n lataustehon, mahdollistaen akun täyden latauksen alle kahdessa tunnissa.
Erikoisvalmisteisesta ruostumattomasta teräksestä valetut ja koneistetut jalkatapit tarjoavat 40 % korkeamman myötölujuuden kuin titaani- tai kromimolybdeeniteräsvaihtoehdot. Ne ovat kevyempiä kuin useimmat jälkimarkkinoiden titaanivaihtoehtoja ja 20 % vahvempia kuin OEM-vertailukohteet, mikä on osoitus sitoutumisestamme suunnittelun ja suorituskyvyn innovointiin.
Revolutionary light skid plate featuring a low-density foam for high impact absorption. The skid plate acts as a shield for the powertrain whilst also helping to protect the rider. When casing a jump the impact absorption foam drastically reduces the impact on the rider’s ankles over a traditional frame, as the foam will absorb the impact while the traditional frame stays stiff. The patent-pending ‘floating’ skid plate also enables vast weight savings by removing the need for a lower frame.